Passie voor sales

Major key sales

Wij zijn Major Key Sales , een bedrijf dat meer haalt uit de campagnes van onze partners. We werken met een platform waarop adverteerders en professionele partners in de verkoop bij elkaar gebracht worden. Ons portaal geeft onze partners volledige vrijheid in met wie zij wel en niet willen samenwerken. En wie zich vrij voelt, is meer gemotiveerd dan iemand waar de duimschroeven bij worden aangedraaid.

Bij ons geen onderbetaalde en ongemotiveerde mensen die geschoold zijn en werken voor een salaris voor ongeschoold werk. Het is dan ook niet voor niets dat bij dergelijke facilitaire instellingen het verloop van personeel enorm hoog is. En met iedere medewerker die vertrekt, verliest men weer kennis en tijd die geïnvesteerd is om die kennis bij te brengen. Daarom zijn onze partners vrij, vrij in te bepalen wanneer en voor wie zij werken, zonder scripts, flexibele geplande diensten en managers. En alle werkzaamheden worden verricht voor een eerlijke vergoeding. Inmiddels werken wij al met maar liefst 100 partners.

Wij halen met onze partners meer uit campagnes, meer verkopen en meer tevreden klanten. Dit weten wij doordat wij alles meten, controleren op kwaliteit en openheid van zaken geven tussen de partners en de adverteerders. Wij doen er alles aan om onze partners te geven wat ze verdienen. Dit betekent een uitstekend salaris en een fijne, flexibele plaats om te werken. Wij weten als geen ander dat als er goed voor de medewerkers gezorgd wordt, dit zichzelf dubbel en dwars terugverdient.

Missie

Sales naar een hoger niveau tillen. Niet als “extern adviseur”, maar als LID van het (sales) team.

1. Operationeel: Telefonische leadgeneratie/ kwalificatie faciliteren .Team-effort op de juiste opportunities.

2. Tactisch: Een efficiënt/ salesproces vormgeven, borgen én monitoren.

3. Strategisch: Als onafhankelijk sparringpartner fungeren

Visie op sales

Klanten kopen om eigen redenen.

Klanten hebben hoofdzakelijk aandacht voor hun eigen belangen en agenda. Het is belangrijk dáár connectie te maken en interactie te creëren.

Het gaat primair niet over jou, jouw organisatie, jouw visie en de mogelijkheden (Unique Selling Points).

Klanten willen weten hoe problemen opgelost worden en welke voordelen/ resultaten zij kunnen ervaren (business value).

 

“People are generally better persuaded by the reasons which they have themselves discovered than by those which have come into the mind of others” – Blaise Pascal, Pensées.